Betalen

U kunt bij Bandenbestellen.nl op verschillende manieren betalen. In alle gevallen dient het volledige bedrag, incl. BTW en eventuele bezorgkosten, vooraf betaald te worden. Het is niet mogelijk om in termijnen te betalen.

iDEAL

Met iDEAL betaalt u veilig en snel via uw eigen vertrouwde bankomgeving. Alle Nederlandse banken (ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank) nemen deel aan deze betaaloptie.

Betaling via iDEAL is eenvoudig en gaat volgens dezelfde (strenge) beveiligingseisen van uw bank. Het is niet mogelijk om zelf vanuit uw bank een overschrijving te doen naar Bandenbestellen.nl.

Creditcard

Bij Bandenbestellen.nl zijn creditcards van Visa en MasterCard van Nederlandse aanbieders meer dan welkom. Uw creditcardgegevens worden niet vastgelegd, waardoor derden hier geen misbruik van kunnen maken. De betaalgegevens worden ook vergrendeld verstuurd volgens de internetbeveiliging standaard SSL. Zodra we uw creditcardgegevens gecontroleerd hebben, versturen we de bestelling dezelfde dag nog. Het factuurbedrag zal direct na het plaatsen van de order worden afgeschreven.

PayPal

PayPal is een veilige en snelle manier van online betalen zonder dat u uw financiƫle gegevens hoeft te delen. Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Om hiervan gebruik te kunnen maken, heeft u een account nodig bij PayPal.

Betalen met PayPal is bij Bandenbestellen.nl altijd volledig gratis. U kunt veilige aankopen doen zonder uw creditcardnummer of financiƫle informatie door te geven. Naast uw gegevens zijn ook uw aankopen beschermt door PayPal. Dus als u niet ontvangt wat u besteld heeft, kunt u het aankoopbedrag terug krijgen.

Hoe kun je betalen met PayPal bij Bandenbestellen.nl?

  • Plaats een product in de Winkelwagen en kies uw montagepartner.
  • Kies bij de stap 'betaalwijze' voor PayPal.
  • U wordt doorgestuurd naar de website van PayPal.
  • Log in met uw PayPal account.
  • Bevestig de betaling.

Als u bij het betalen een melding krijgt dat de betaling niet is gelukt, onderneem dan de volgende stappen:

  • Controleer via internetbankieren van uw bank of het bedrag daadwerkelijk van uw rekening is afgeschreven. Zo niet, dan zal dit ook niet (meer) gebeuren. U kunt dan (op een later tijdstip) uw bestelling nog een keer plaatsen.
  • Neem contact op met onze Klantenservice. Stuur als bewijs een afbeelding (screenshot) van de afschrijving vanaf uw internetbankieren mee.

Uw orderbevestiging is uw factuur en tevens aankoopbewijs. U kunt uw bestellingen altijd terugvinden in de orderhistorie in uw account. Log in als u een bestelling wilt inzien, downloaden of printen.

Als u door een retour of garantie een terugbetaling verwacht, dan storten wij dat binnen 10 werkdagen na retourverwerking in onze administratie aan u terug. In alle andere gevallen kunt u ervan uitgaan dat de terugbetaling binnen 5 werkdagen na ontstaan van het tegoed terug betaald is.